Partnerzy Medialni








































Współpraca Medialna




Skuteczna komunikacja marketingowa placówki służby zdrowia

Od wyznaczenia strategii do obsługi klienta. Zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniu, podczas którego dowiecie się, jakie narzędzia marketingowe wykorzystać w waszej placówce medycznej.

TERMIN: 16.03.2018 (piątek)
GODZINA: 10.00 - 11.30
MIEJSCE: Pawilon 7, sala E
ZASADY WSTĘPU: Wydarzenie otwarte dla uczestników targów SALMED 2018. Wstęp na targi na podstawie biletów wstępu zakupionych na stronie mtp24.pl lub kasach biletowych oraz na podstawie zaproszenia, karty VIP i karty wystawcy.

Celem prezentacji jest przedstawienie istoty i metody ustalenia przewagi konkurencyjnej, konstruowania mapy podróży klienta, czyli ustalenie momentów styku klienta z marką w całym procesie pozyskania i świadczenia usług, a na tej podstawie budowa skutecznej wiązki narzędzi marketingowych mających na celu wzrost wizerunku marki, lojalności i wzrost rekomendacji.

Tematy:

  1. Wyznaczanie przewagi konkurencyjnej
  2. Budowa mapy podróży i doświadczeń klienta
  3. Skuteczne narzędzia marketingowe w komunikacji usług i produktów zdrowotnych
  4. Obsługa klienta jako narzędzie budowy wizerunku i wzrostu rekomendacji

Prowadząca:

Monika Śleziońska

slezionka.jpg

Jest strategiem marketingowym. Ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu. Były to doskonale wykorzystane lata, bo mało kto potrafi tak precyzyjnie i trafnie określić cele marketingowe klienta, zdiagnozować szanse i zagrożenia marki i zbudować harmonogram realizacji. Dzięki umiejętnościom potwierdzonym przez Noble Manhattan Coaching zadaje klientom pytania, które prowadzą do rozwiązania. W MOMA jest głównym konsultantem w zakresie audytów i budowania strategii marketingowych. Prowadzi klientów przez proces przygotowania do realizacji strategii.

Zapraszamy!

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact