Dlaczego warto?

SALMED - największe w Polsce targi sprzętu medycznego gromadzą liderów rynku medycznego. Są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i wiedzy oraz nawiązywania kontaktów pomiędzy przedstawicielami świata medycyny, biznesu i nauki.

zglos_udzial.jpg

Profesjonalizm i nowoczesność

Podczas organizowanych w cyklu dwuletnim Międzynarodowych Targów Sprzętu i Wyposażenia Medycznego SALMED zostaną zaprezentowane oferty producentów oraz dostawców aparatury i instrumentów medycznych, wyposażenia szpitali, klinik i gabinetów medycznych, a także sprzęt laboratoryjny i rehabilitacyjny. Salmed umożliwia przedstawicielom rynku medycznego nie tylko promocję firmy i marki wśród profesjonalnej publiczności, ale także zdobycie kompleksowej informacji o oczekiwaniach klientów oraz zaznaczenie silnej pozycji na rynku. Z pewnością nie zabraknie również licznych prezentacji nowości rynkowych, które są źródłem postępu technologicznego współczesnej medycyny.

Transfuzja wiedzy: bogaty program seminariów i konferencji

Nieodłączny element targów SALMED stanowi program seminariów, specjalistycznych konferencji, jak również warsztaty, wykłady i liczne spotkania biznesowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem profesjonalnej publiczności. Profil tematyczny targów SALMED obejmuje następujące bloki konferencyjne: Zarządzanie, Medycyna Ratunkowa, Rehabilitacja, Laboratorium, Pielęgniarstwo i inne.

Profesjonalni zwiedzający

Bogaty program wydarzeń o charakterze naukowo-szkoleniowym skierowano do zwiedzających zawodowo związanych z branżą medyczną.

Wśród zwiedzających targów SALMED najliczniej reprezentowani są:

  • Kadra zarządzająca placówkami medycznymi
  • Menedżerowie służby zdrowia
  • Przedstawiciele władz państwowych i lokalnych
  • Lekarze
  • Diagności laboratoryjni
  • Rehabilitanci
  • Ratownicy medyczni
  • Pielęgniarki i położne
  • Personel medyczny
  • Studenci medycyny
Gala nagród: prestiż i uznanie

Firmy biorące udział w targach zawsze zasługują na wyróżnienie. Tradycją Międzynarodowych Targów Poznańskich jest przyznawanie prestiżowych nagród najlepszym prezentowanym na targach produktom, charakteryzującym się nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi i prezentującym najwyższy poziom jakości. Podczas uroczystej Gali Nagród na Wieczorze Branżowym Wystawców wręczone zostaną najcenniejsze trofea Międzynarodowych Targach Poznańskich - Złote Medal - przyznawane najlepszym produktom prezentowanym na targach medycznych już od ponad 20 lat. Podczas Gali zostaną przyznane również statuetki Acanthus Aureus za stoiska targowe najlepiej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy.

 

________________________________________________________________________________________

Dlaczego targi?

Udział w każdej imprezie targowej wiąże się z wieloma korzyściami. Oto niektóre z nich.

Targi umożliwiają:

  • pozyskanie nowych klientów
  • kompilację bazy danych nowych klientów
  • wzmocnienie kontaktów z klientami
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
  • demonstrację i promocję produktów
  • tworzenie wizerunku firmy
  • tworzenie i wzmocnienie marki
  • zwiększenie zainteresowania mediów

Ponadto targi są doskonałym miejscem na:

  • poznanie oczekiwań klientów
  • uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
  • znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
  • prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów

► Korzyści dla wystawców:

  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych)
  • prezentacja nowych produktów (79%)
  • podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
  • wymiana i pozyskanie informacji (78%)
  • pozyskanie nowych klientów (77,6%)
  • wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%)
  • wzrost znajomości produktów (75%)
  • rozpoznawanie życzeń klientów (70%)
  • zawieranie umów sprzedaży (64%)
  • wpływanie na decyzje klientów (63%)
  • wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm)
  • wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm)
  • rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm)
  • zawierania umów sprzedaży (29% firm)

(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)

► Korzyści dla zwiedzających:

  • kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
  • doskonała porównywalność ofert
  • możliwość obiektywnej oceny
  • 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
  • 48% zwiedzających poszukuje informacji
  • 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
  • 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe

Źródło: Exhibition & Event Association of Australia

► Interaktywność:

  • targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
  • nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
  • obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
  • dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty

► Pełnowymiarowość wystąpienia:

  • ekspozycja na miarę planów i potrzeb
  • szeroka prezentacja nowości
  • pokazy zastosowań produktu
  • spotkania z kontrahentami
  • konferencje prasowe

► Efektywność zwrotu inwestycji:

  • badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności
  • Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):
    • 76% gości targowych ma określony plan działania,
    • 48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
    • finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych

► Kompleksowość oferty:

  • pomoc fachowej kadry
  • pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
  • rozbudowany serwis i jakość

► Matchmaking:

  • badania rynku, raporty branżowe
  • wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów
  • organizacja spotkań z wytypowana grupa partnerów handlowych
  • pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych
  • organizacja spotkań w ramach Klubu WTC i Międzynarodowych Giełd Kooperacji: 
    w matchmakingowych spotkaniach w roku 2003 wzięli udział przedsiębiorcy z 17 krajów - Belgii, Białorusi, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Izraela, Kanady, Kazachstanu, Łotwy, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii 
    i Włoch

► Targi + Internet:

Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet NIE zastąpi targów:

  • kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%)
  • produkt należy obejrzeć i omówić (35%)
  • odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%)

Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji:

  • prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
  • całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP

(Źródło: International Association for Exhibition Management)

 

[ Wstecz ]