Dlaczego warto?

SALMED - największe w Polsce targi sprzętu medycznego gromadzą liderów rynku medycznego. Są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i wiedzy oraz nawiązywania kontaktów pomiędzy przedstawicielami świata medycyny, biznesu i nauki.

Profesjonalizm i nowoczesność

Podczas organizowanych w cyklu dwuletnim Międzynarodowych Targów Sprzętu i Wyposażenia Medycznego SALMED zostaną zaprezentowane oferty producentów oraz dostawców aparatury i instrumentów medycznych, wyposażenia szpitali, klinik i gabinetów medycznych, a także sprzęt laboratoryjny i rehabilitacyjny. Salmed umożliwia przedstawicielom rynku medycznego nie tylko promocję firmy i marki wśród profesjonalnej publiczności, ale także zdobycie kompleksowej informacji o oczekiwaniach klientów oraz zaznaczenie silnej pozycji na rynku. Z pewnością nie zabraknie również licznych prezentacji nowości rynkowych, które są źródłem postępu technologicznego współczesnej medycyny.

Transfuzja wiedzy: bogaty program seminariów i konferencji

Nieodłączny element targów SALMED stanowi program seminariów, specjalistycznych konferencji, jak również warsztaty, wykłady i liczne spotkania biznesowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem profesjonalnej publiczności. Profil tematyczny targów SALMED obejmuje następujące bloki konferencyjne: Zarządzanie, Medycyna Ratunkowa, Rehabilitacja, Laboratorium, Pielęgniarstwo i inne.

Profesjonalni zwiedzający

Bogaty program wydarzeń o charakterze naukowo-szkoleniowym skierowano do zwiedzających zawodowo związanych z branżą medyczną.

Wśród zwiedzających targów SALMED najliczniej reprezentowani są:

  • Kadra zarządzająca placówkami medycznymi
  • Menedżerowie służby zdrowia
  • Przedstawiciele władz państwowych i lokalnych
  • Lekarze
  • Diagności laboratoryjni
  • Rehabilitanci
  • Ratownicy medyczni
  • Pielęgniarki i położne
  • Personel medyczny
  • Studenci medycyny
Gala nagród: prestiż i uznanie

Firmy biorące udział w targach zawsze zasługują na wyróżnienie. Tradycją Międzynarodowych Targów Poznańskich jest przyznawanie prestiżowych nagród najlepszym prezentowanym na targach produktom, charakteryzującym się nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi i prezentującym najwyższy poziom jakości. Podczas uroczystej Gali Nagród na Wieczorze Branżowym Wystawców wręczone zostaną najcenniejsze trofea Międzynarodowych Targach Poznańskich - Złote Medal - przyznawane najlepszym produktom prezentowanym na targach medycznych już od ponad 20 lat. Podczas Gali zostaną przyznane również statuetki Acanthus Aureus za stoiska targowe najlepiej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy.

ZGŁOŚ SIĘ >>

________________________________________________________________________________________

Dlaczego targi?

Udział w każdej imprezie targowej wiąże się z wieloma korzyściami. Oto niektóre z nich.

Targi umożliwiają:

  • pozyskanie nowych klientów
  • kompilację bazy danych nowych klientów
  • wzmocnienie kontaktów z klientami
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
  • demonstrację i promocję produktów
  • tworzenie wizerunku firmy
  • tworzenie i wzmocnienie marki
  • zwiększenie zainteresowania mediów

Ponadto targi są doskonałym miejscem na:

  • poznanie oczekiwań klientów
  • uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
  • znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
  • prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów

► Korzyści dla wystawców:

  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych)
  • prezentacja nowych produktów (79%)
  • podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
  • wymiana i pozyskanie informacji (78%)
  • pozyskanie nowych klientów (77,6%)
  • wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%)
  • wzrost znajomości produktów (75%)
  • rozpoznawanie życzeń klientów (70%)
  • zawieranie umów sprzedaży (64%)
  • wpływanie na decyzje klientów (63%)
  • wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm)
  • wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm)
  • rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm)
  • zawierania umów sprzedaży (29% firm)

(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)

► Korzyści dla zwiedzających:

  • kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
  • doskonała porównywalność ofert
  • możliwość obiektywnej oceny
  • 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
  • 48% zwiedzających poszukuje informacji
  • 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
  • 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe

Źródło: Exhibition & Event Association of Australia

► Interaktywność:

  • targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
  • nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
  • obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
  • dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty

► Pełnowymiarowość wystąpienia:

  • ekspozycja na miarę planów i potrzeb
  • szeroka prezentacja nowości
  • pokazy zastosowań produktu
  • spotkania z kontrahentami
  • konferencje prasowe

► Efektywność zwrotu inwestycji:

  • badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności
  • Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):
    • 76% gości targowych ma określony plan działania,
    • 48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
    • finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych

► Kompleksowość oferty:

  • pomoc fachowej kadry
  • pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
  • rozbudowany serwis i jakość

► Matchmaking:

  • badania rynku, raporty branżowe
  • wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów
  • organizacja spotkań z wytypowana grupa partnerów handlowych
  • pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych
  • organizacja spotkań w ramach Klubu WTC i Międzynarodowych Giełd Kooperacji: 
    w matchmakingowych spotkaniach w roku 2003 wzięli udział przedsiębiorcy z 17 krajów - Belgii, Białorusi, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Izraela, Kanady, Kazachstanu, Łotwy, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii 
    i Włoch

► Targi + Internet:

Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet NIE zastąpi targów:

  • kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%)
  • produkt należy obejrzeć i omówić (35%)
  • odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%)

Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji:

  • prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
  • całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP

(Źródło: International Association for Exhibition Management)

 

[ Wstecz ]